Mängd bilder!

November:
 
 
December:
 
 
Januari:
 
 
Februari:
 
 
Mars:
 
 
 
Jag har jobbat på bra. Inte sådär jättemycket skillnad på utseendet av kroppen, men gud - känner mig som en ny människa! Tänk vad många saker jag kan göra nu som jag inte i närheten kunde utföra för ett halvår sedan!
 
Idag körde jag ben, PLÅGADE ben skulle jag vilja säga! Känns skönt att jag kommer igång med dem igen. Har inte kört så mycket ben det sista vilket jag ångrar. Men nu är jag uppe o pumpar 120kg benpress, +10 reps, så jag är påväg igen!
 
Skönt att jag verkligen är inne i det nu. Kul att jag hittade träningen och fastnade - hoppas jag ni också gör!
 
Kram / C ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0