depp-corr

Hej på er!
 
Idag fick jag gjort både samhäll- och spanskaprov. Fick reda på förut att jag fick godkänt på spanskan (muntligt idag!), så det var en stor lättnad. Samhällsprovet gick skit, men tror ändå inte jag får underkänt. Får se helt enkelt... Sjukt svåra prov iallafall. Kanske några av de svåraste jag haft!
 
Drog till gymmet efter skolan o det gick verkligen skit. Var där i en timme innan jag stack från allt o tog bussen hem. Satt o försökte pumpa axlar men det bara sket sig. Gick liksom inte att få kontakt med kroppen. Har känt i en vecka nu att motivationen är helt ur funktion. Det är så trist verkligen, för jag vill träna och förbättras - men inte om jag inte tycker det är kul... Antagligen bara någon svacka jag är i just nu, men det kändes ändå inte bra att gå från träningen. Ska försöka få till ett riktigt grymt pass imorgon. Hoppas på det bästa!!!
 
/ C
 
Bjuder på sliskiga bilder nu innan dusch
Ledsen Corri med noll motivation - väx axlar VÄX!!
 
Hade även på mig mina goa löparbyxor från HM idag, så gött med gråa!
 
Vem slår mig i dubbelhakor babes?

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra kämpat med deffen! men kom ihåg man kan inte förvänta sig mer muskelmassa när man ligger på kaloriunderskott (syftade på de du skrev om att axlarna skulle växa) :)

2013-03-26 @ 22:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0