Varför äter jag kvarg?

 
Såååådärja, nu är heeela min j*vla fackuppsats färdig. Som jag kämpat med den. Bara fixa till lite saker eftersom jag ska göra en muntlig redovisning på torsdag. Det fixar jag lätt som en plätt!
 
Sitter o käkar dagens kvällskvarg. Något är fel på mig för jag tycker verkligen om det! Många som undrar varför jag käkar det, det är för att kvarg innehåller kaseinprotein. Kasein äter man innan man ska sova. En enklare förklaring är att musklerna får "mat" under hela natten vilket gör det enklare för dem att bygga på dagen!
 
https://www.flashback.org/t1863137 
 

Känns verkligen så himla lättsamt att den uppsatsen är färdig. NI FÖRSTÅR INTE! Lycka
 
Nu ska jag sova. Hörs imorgon ♥
 
/ C ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

hej! jag undrar hur mycket kvarg du äter varje kväll? en hel burk eller hur mycket ungefär? :)

2013-02-12 @ 20:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0