Sötsug?

Ibland när mitt sötsug är extremt så brukar jag hitta på lite saker. För det första så får man inte glömma bort att det du äter är den du blir, så jag försöker äta godis bara på helger. Är du sugen på något så har jag lite goa, nyttiga tips här!
 
/ C ♥
 

Melon i alla former. Hur gott som helst och du har något att tugga på länge!
 
NÖTTER! Så gott att ta emellan frukter osv. Inte gott att äta för mycket, men några stycken emellanåt! Väldigt nyttigt o bra med nötter o frön!
 
Naturgodis. Funkar sååå bra!
 
SMOOOOTHIIIEEE! Älskaaa
 
Fruktsallad!
 
Exotiska frukter! Piffar till det vanliga tråkiga frukterna. Apelsin, äpple osv. är så mainstream i vardagen. Roligare med ett stort, lyxigt, fruktbord!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan ni inte ta kort och visa /beskriva olika övningar när ni är på gymmet? såsom på maskiner och fria vikter! :)

2013-02-13 @ 13:31:41
Postat av: Anonym

Naturgodis må vara nötter, men man får heller inte glömma att nötter består av SJUKT mycket kalorier. Självklart är det bättre att äta nötter än godis, då det är naturliga fetter. Men mycket naturgodis består av choklad till exempel. Så naturgodis i lagom mängd!!!

2013-02-13 @ 21:59:11
Postat av: Anonym

naturgodis är inte nyttigt någonstans. eller det mesta av det iaf...?

2013-02-14 @ 17:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0