Två pass om dagen är bra för magen

Hej alla! Kör på ett långt inlägg nu!
 
Idag hade vi temadag: sex och kärlek. Soft dag med föreläsning på Östrabo. Tyckte det i helhet var bra, slutade vid 11.30 så det var skönt. Käkade mat sedan blev det en sväng till gymmet. Körde 30 min crosstrainer + hela armarna (bröst, triceps, biceps och axlar). Hängde där en stund innan jag gick hem!
 
 
Efter detta åkte jag hem. Käkade lite mellanmål, tog en proteinshake, tog det lugnt, pluggade lite. 
 
Vid fem var jag nere i stan igen. Köpte fika och snus till vår vän Felix som fyller 17 år idag. Överraskade han en sväng och tjötade lite. Planerade lite inför helgen kanske? Får se vad som sker
 
 
Efter detta drog jag och Mändi till gymmet, pass 2 för mig. TRX!!!!!!! 
 
 
Efter detta var jag TOTALSLUT. Fick springa ut från passet för att spy hahaha. Sjukaste. Aldrig varit med om det. Jag har sagt till mig själv att någon gång ska jag träna så hårt att magen vänder sig. Hejdå med den fikan hos Felix haha.... (ursäkta för "grov" bild hhehehe)
 
 
Efter TRX för mig och löpbandet för Amanda så blev det stretch. Amanda softar som alltid.
 
Dagens outfit för er som undrar över det också. Tröja från Berlin, byxor från Dr.Denim och mina platforms till det!
 
Haha, sjukaste var efter TRX;en och innan stretchen, så körde jag lite extra mage. Skulle köra några situps, nääää då börjar HELA magen krampa. Alla magrutor längst upp verkligen sögs åt. Herregud, aldrig känt den smärtan. Den försvann efter en stund som tur var!
 
Kommer ha brutal träningsvärk efter denna vecka då jag vart sjuk o kroppen fått vila länge, o så har jag ju kört på så mycket denna vecka. Men jag gillar det!
 
Imorn blir det crosstrainer och ben. TAGGA!
 
/ C
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0