Äntligen tillbaka!

 
Idag blev det gym med Linnea. Mycket mage på schemat. Skulle egentligen löpt också, men med tanke på det fina och varma vädret så tog vi en pw hem istället, från MH till kurveröd. Känns bra att komma igång igen! Imorgon blir det löpning, axlar och biceps :)
 
Måste tipsa om detta (för er som inte redan äter det!). Detta är två matskedar keso, en apelsin och lite kanel. Smakar precis som jul!!! Detta och en proteinshake tycker jag är ett bra mellanmål. Litet tips bara :)
 
Detta klarade jag också idag. Många tycker säkert inte detta är jobbigt, men jag har ALLTID varit svag och stel, så det var en framgång för mig. Hade kramp i ryggen och vänstra skinkan efter, hahah, men det släppte som tur var! 
 
Update: Yes, jag vet att Bella gjort denna övning. Tyckte den verkade fräck, testade den när hon precis la upp bilden på Instagram men klarade den inte då. Testade idag igen, och lyckades. När jag och Amanda gjorde våra fräcka grejer, när vi stod på varandra osv, så sa vi inte direkt att vi kollat på Alexandra Brings insta - då var det ingen som brydde sig. Komiskt det där ;) Inget illa menat mot vår vän Bella iallafall!
 
/ C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker att ni har en jättefin blogg, ni är verkligen inspirerande! Men min fråga är jag har precis börjat på ett gym och jag vill gå ner i vikt vad ska jag göra då? Har ingen aning om vad jag ska hålla på med mest och så.

2013-04-16 @ 20:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0